Liity jäseneksi — Bli medlem

Oletko kiinnostunut ajankohtaisista rikollisuuteen, sen syihin ja vastustamiskeinoihin liittyvistä kysymyksistä? Jos haluat olla mukana pohtimassa ja keskustelemassa näistä teemoista tai vain kuulemassa eri alojen asiantuntijoiden näkemyksiä ja keskusteluja, olet tervetullut Suomen Kriminalistiyhdistyksen jäseneksi sekä yhdistyksen järjestämiin kokouksiin ja tilaisuuksiin!

Kriminalistiyhdistyksen jäsenmaksu on 35 euroa vuodessa. Yhdistykseen voi liittyä myös opiskelijajäseneksi, jolloin jäsenmaksu on vain 10 euroa vuodessa. Yhdistyksen toiminta on poikkitieteellistä, joten myös muut kuin lakimiehet ja oikeustieteen opiskelijat ovat tervetulleita.

Jäseneksi voi liittyä oheisella lomakkeella. Voit liittyä myös lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@kriminalistiyhdistys.fi

Tällä kysymyksellä pyritään estämään roskapostia
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Scholarly Lite is a free theme, contributed to the Drupal Community by More than Themes.