Vuosikokous 2020

Suomen Kriminalistiyhdistys – Kriminalistföreningen i Finland ry:n vuosikokous pidetään tiistaina, elokuun 18. päivänä 2020 kello 16.00 alkaen ensisijaisesti etäkokouksena. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 7 §:n mukaan vuosikokoukselle kuuluvat asiat ja esitetään muutettavaksi sääntöjen 8 §:n 1 momentti koskien vuosikokouskutsun toimittamistapaa. Hallitus esittää, että vuosikokouskutsut voisi toimittaa myös sähköpostitse.

Yhdistyksen hallitus suosittelee osallistumista etäyhteyden välityksellä, mutta tarvittaessa kokoukseen voi osallistua myös Tieteiden talon tiloissa (Kirkkokatu 6, Helsinki). Tilanteen aiheuttamien järjestelyjen vuoksi kokoukseen on ilmoittauduttava etukäteen osoitteeseen info(ät)kriminalistiyhdistys.fi maanantaihin 17.8.2020 klo 16.00 mennessä. Yhdistyksen säännöistä poikkeava kokousmenettely perustuu lakiin väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, asunto-osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista Covid-19 epidemian leviämisen rajoittamiseksi (290/2020).

Poikkeuksellisesta tilanteesta johtuen vuosikokouksen yhteydessä ei järjestetä muuta ohjelmaa.

Kokousasiakirjat: